• سرور خانه هوشمند
  • سرور خانه هوشمند
  • سرور خانه هوشمند
  • سرور خانه هوشمند
  • سرور خانه هوشمند

سرور خانه هوشمند، (Server) در استاندارد KNX

با انواع سطوح دسترسی و رابط‌های گرافیکی ساده

سرور خانه هوشمند، (Server) در استاندارد KNX برای نظارت و هدایت از راه دور و سناریوهای کنترلی بسیار پیشرفته لازم می‌شود؛ سرورهای اورجینال Gira با قابلیت اعتماد بالا در 3 کلاس خانگی، ویلایی و اداری-صنعتی به‌صورت License Free مخصوص یک خانه هوشمند عرضه می‌شوند؛ با انواع سطوح دسترسی و رابط‌های گرافیکی ساده اما جذاب که فارسی را هم در تمامی دستگاه‌های Windows، MAC، iOS و Android پشتیبانی می‌کنند.

HomeServer پیشرفته جیرا به عنوان درگاهی عمل می‌کند که از طریق شبکه کامپیوتر داخلی و حتی به واسطه اینترنت، از خارج نیز دسترسی به تاسیسات برقی هوشمند خانه‌های مدرن، ممکن گردد.

سرور خانه هوشمند
سرور خانه هوشمند

کاربری ساده و دسترسی سریع

سرور خانه هوشمند (HomeServer)، یک رابط نرم‌افزاری با گرافیک فوق‌العاده در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا کنترل تجهیزات هوشمند حتی ساده‌تر و دلپذیرتر شود. بر این اساس تمام عملکردها در دو سطح قابل دسترسی هستند. یک منوی اصلی با طراحی گرافیک بسیار زیبا که در عین حال که کار با آن برای کاربر آسان می‌باشد، دسترسی سریع و راحت به تمام عملکردها و فضاهای تعریف شده را نیز ممکن می‌کند. شکل‌های گرافیکی، نمایش‌دهنده روشن یا خاموش بودن چراغ‌های کل منزل در شب هستند و دمای منزل را تنها با یک فشار انگشت بر روی پنل لمسی و یا یک کلیک در کامپیوتر شخصی می‌توان کاهش یا افزایش داد.

سرور خانه هوشمند

خانه هوشمند

ساختمان هوشمند

زندگی هوشمند

انتخاب رنگ و خرید سرورهای خانه هوشمند

سرور Gira KNX برای روی میز
سرور Gira KNX برای نصب در رک
سرور Gira KNX برای نصب در تابلو
لاجیک ماژول Gira KNX برای نصب در تابلو